Campanie electorală și dublă măsură. Din nou.

1591

După ce POL a fost înființat ca partid și am început să publicăm primele proiecte, am crezut că merită să informăm oamenii și să le spunem că au de acum o opțiune în plus. Am gândit un model de fluturaș și am vrut să-l trimitem prin poștă. Cei de la Poșta Română ne-au respins însă de la distribuția contra-cost a flyerului pe motiv că intră sub incidența legii electorale și nu au voie să distribuie materiale electorale decât pe perioada campaniei.

Haideți să vedem acum două modele de materiale pe care Poșa Română le poate distribui fără să considere că este material de campanie.

04

E adevărat că nu apare nici un însemn politic pe el, dar dacă Dorin Florea va candida ca independent la următoarele alegeri locale (variantă luată în calcul inclusiv prin sondajele de opinie care se realizează în ultima vreme, cu atât mai mult cu cât Dorin Florea a mai candidat o dată independent în alegerile din 2004 și a și fost ales), atunci această felicitare intră sau nu intră sub incidența legii electorale? Nota bene, flyerul e plătit din bani publici, nu din buzunarul vreunuia din cei trei semnatari, adică derularea campaniei are loc pe banii alegătorului plătitor de taxe și impozite, în interesul căruia banii cu siguranță puteau fi cheltuiți mai bine.

Să mai luăm un exemplu, încă și mai concludent aș zice:

03

Însemnul electoral al PNL, publicarea în text clar a numelui organizației politice și, specificarea clară a serviciului gratuit către cetățeni. Asta ca să fie nu doar campanie electorală, ci și pomană electorală.

DISTRIBUIȚI

Comentarii Facebook

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ